با احیای کارخانه صنایع کاغذ نرمه آذربایجان که ظرفیت تولید روزانه ۱۰۰ تن کاغذ تیشو را دارد، حدود یکصد نفر به سر کار خود بازگشتند.

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم آغاز به کار این واحد تولیدی در شهرک سرمایه‌ گذاری خارجی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی به ما استقامت و ایستادگی در برابر مستکبران را آموخته است، گفت: همراهی و همدلی ملت موجب شکوفایی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف شده است.

دکتر محمدرضا پورمحمدی گفت: دوران سخت فشارها و تحریم‌های اقتصادی زودگذر است و باید با وحدت و همدلی این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.

استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از تولیدکنندگانی که با وجود شرایط سخت اقتصادی، اجازه توقف چرخ تولید را نداده‌اند، گفت: هم‌اکنون در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی ۱۱۴ واحد تولیدی مستقر هستند که بیش از ۱۰۰ واحد آن فعال است.

وی از همکاری دستگاه قضایی استان برای حل‌وفصل مشکلات کارخانه صنایع کاغذ نرمه آذربایجان و آرزوی موفقیت برای مدیریت جدید این کارخانه، گفت: ما در شرایط جنگ نابرابر اقصادی قرار داریم و برای پیروزی در این جنگ، همه بخش‌ها باید همدل و همراه باشند.

کارخانه صنایع کاغذ نرمه آذربایجان که از سال ۱۳۸۷ در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی تبریز راه‌اندازی شده بود، از اوایل سال گذشته به علت مشکلاتی بین سهامداران و مسائل بانکی و مالیاتی تعطیل شده بود و امروز با هماهنگی‌های دستگاه قضایی و تغییر مالکیت و مدیریت فعالیت آن از سر گرفته شد

۷/۱۲/۹۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.