مرکز علوم شرکت دومینو از راه اندازی ماشین جدید K600G یک فویل دارو رول دیجیتال برای سریال سازی در سطح محصول در برنامه های دارویی خبر داد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، ماشین K600G با همکاری مبتکر صنعت داروسازی Gallarus و همکاری متخصصان صنعت علوم SeaVision توسعه یافته است ، یک راه حل چاپ دیجیتال رول با وضوح بالا است. نتیجه کار تیمی موفق بین رهبران بازار در چاپ دیجیتال و متخصصان علوم زندگی (K600G) قول می دهد که نیازهای تولیدکنندگان دارو را در حال حاضر و در آینده برآورده کند.

کریگ استوبی مدیر توسعه بخش جهانی در دومینو می گوید: طی چند سال گذشته سریال سازی در سطح بسته به یک نیاز جهانی در صنعت دارو تبدیل شده است. در آینده به منظور افزایش بیشتر ایمنی بیمار و کاهش خطاهای پزشکی ، به احتمال زیاد سریال سازی جداگانه بسته های بلیستر(بسته قرصهای با پشت آلمنیومی) شده به استاندارد جدید تبدیل می شود.

وی ادامه می دهد: K600G برای ارائه راه حل های شخصی سازی برای چاپ داده های متغیر ، که شامل کدگذاری در سطح مورد است ، برای تهیه این نیازهای آینده ، به تولید کنندگان ارائه شده است.

استفاده از فناوری چاپ دیجیتال برای سفارشی سازی بسته بندی محصول در زنجیره های تولید ، درجه ای از چابکی را به شما می افزاید که به تولیدکنندگان دارو اجازه می دهد تا به راحتی نسبت به تغییرات قانونی یا تغییر در الزامات برچسب محصول واکنش نشان دهند ، زیرا باعث کاهش اعتماد به ارائه دهندگان بسته بندی خارجی می شود.

ماشین جدیدK600 شامل طیف وسیعی از راه حل ها است که برای انواع مختلف نصب از جمله آفلاین ، نزدیک خط ، بالاترین خط ، کدگذاری بلیستر مهر و موم شده برای چاپ مستقیم روی بسته های بلیستر(بسته قرصهای با پشت آلمنیومی) شده تشکیل شده و یک خط یکپارچه ساخته شده است. نسخه تهیه شده برای پاسخگویی به نیازهای OEM ها.

وقتی نوبت به عملکرد چاپ می رسد ، K600G به چاپی با کیفیت و قابل اطمینان در طیف وسیعی از بسترها دست می یابد – ماژول چاپ دارای رزولوشن طبیعی ۶۰۰dpi و قابلیت عالی در مقیاس خاکستری است. چاپگر بر اساس فناوری جوهر افشان پیزو قطره درخواستی پیشرو در بازار ، همچنین می تواند تصاویر را با استفاده از چندین اندازه قطره مختلف ایجاد کند – این کیفیت تصویر را بهبود می بخشد و به تولید کنندگان کنترل بیشتری بر مصرف جوهر خود می دهد.

بارت وانستینکیست ، مدیر بخش جهانی – علوم زندگی در دومینو می گوید: “در تولید دارویی ، کیفیت کد و خوانایی از اهمیت اساسی برخوردار است و به دلیل هزینه توقف برنامه ریزی نشده ، همچنین ضروری است که ماشین آلات با عملکرد بهینه کار کنند. K600G با این سطح از قابلیت اطمینان و دوام با سیستم های تعمیر و نگهداری خودکار ساخته شده است تا مداخله اپراتور را کاهش دهد و سیستم را با عملکرد مطلوب نگه دارد.

به منظور دستیابی به بالاترین سطح کارایی ، سیستم همچنین می تواند با یک نرم افزار منحصر به فرد هوش مصنوعی تهیه شود ، که داده های کارخانه را جمع آوری ، تجزیه و تحلیل و یاد می گیرد تا راه حل های ساخت هوشمند ارائه دهد.

جان مک کئون ، مدیرعامل گالاروس می گوید: “ما با K600G ، اصول کلیدی Industry 4.0 را ترکیب کرده ایم تا راه حلی را ارائه دهیم که به محیط زیست علوم تکامل یافته و چالش های تولیدی که تولیدکنندگان دارو با آن روبرو هستند ، بپردازیم.” “راه حل جدید مزایای نمایی را در قالب ROI ، صرفه جویی در هزینه ها ، افزایش کیفیت و کارایی OEE ارائه می دهد.”

K600G قادر به چاپ با سرعت حداکثر ۷۵ متر در دقیقه است و عرض چاپ از یک ماژول چاپی واحد با پوشش ۱۰۸ میلی متر (۴٫۲۵ اینچ) تا هفت ماژول چاپ دوتایی با عرض ترکیبی ۷۸۲ میلی متر (۳۰٫۸۱ اینچ) است. میکرو موتور هوشمند i-Tech StitchLink ترازوی دقیق چاپ هد و دوخت تصویر را برای دستیابی به چاپ بی نقص در عرض چاپ کامل وب فراهم می کند.

K600G با استفاده از i-Tech CleanCap انقلابی خود چاپگرها را در مواقعی که کار نمی کند ، تمیز و پاک می کند و برای استفاده بعدی آماده است. با این کار نیاز به تمیز کردن هد چاپ روزانه برطرف می شود ، از هد چاپ در برابر انسداد و آسیب محافظت می شود و نیاز به تعمیر و نگهداری کاهش می یابد. i-Tech ActiFlow تضمین می کند که جوهر همیشه به دور هد چاپ حرکت می کند. این ماده جوهر را گاز زدایی می کند ، از تشکیل حباب های هوا جلوگیری می کند که می تواند بر عملکرد نازل تأثیر بگذارد و خطر رد محصول را افزایش دهد.

واتزکه می گوید: هنگامی که ما قصد تولید K600G را داشتیم ، ما می خواستیم یک راه حل مناسب برای آینده تهیه کنیم که بتواند نیازهای فعلی تولیدکنندگان دارو را برآورده کند و به آنها این اجازه را می دهد که راحت تر با تغییر روند بازار و الزامات قانونی سازگار شوند. نتیجه یک راه حل قوی و قابل اعتماد است که به اطمینان از رعایت و ایمنی بیمار کمک می کند در حالی که به تولیدکنندگان اجازه می دهد چابک بمانند.

وی ادامه می دهد: وقتی نوبت به تولید دارو می رسد ، K600G راه حل انتخابی است ، اکنون و در آینده.

۲۰/۹/۹۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.