حجت الاسلام «احمد مازنی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در مورد علت گرانی کاغذ گفت: بحث گرانی کاغذ در کمیسیون فرهنگی مطرح شد و مقررشد که این موضوع به صورت مدون مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما وقتی مطلع شدیم که مقام معظم رهبری در نمایشگاه مطبوعات به وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی و صنعت و معدن دستور دادند که مسئله کاغذ را حل کنند، تصمیم گرفتیم به وزرا مربوطه نامه ای بنویسیم و درصورت لزوم از آنها دعوت کنیم تا در کمیسیون حضور یابند.

وی ادامه داد: در همان روزها بنده مطلع شدم که دردفتررهبری جلسه ای برای پیگیری این دستور معظم له تشکیل شده است و از دستگاههای مرتبط چون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،وزارت صنعت و سایر دستگاهها برای حضور در این جلسه دعوت شده است و این مسئله را مورد بررسی قرار داده اند.

مازنی بیان کرد: آقای وکیلی و قاضی زاده ازاعضا کمیسیون فرهنگی را مامور کرده بودیم که بحث وضعیت کاغذ را مورد بررسی قرار دهند و بنا بر این شد در یکی از جلسات کمیسیون گزارش وضع موجود را ارائه دهند که در صورت لزوم از مقامات زیربط یعنی گمرک، وزارت اقتصاد، صنعت و ارشاد و بانک مرکزی دعوت کنیم که آخرین وضعیت را رصد کنیم.

این نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما در کمیسیون پیگیر وضعیت گرانی کاغذ هستیم و انشالا تصمیمات جلسه ای که در دفتر رهبری اتخاذ شده است را نیز دریافت می کنیم و متناسب با آن تصمیمات مقتضی را اتخاذ کنیم./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.